گروه بزرگ ایران میل
دانلود DiskAid v5.09 - نرم افزار انتقال فایل از ابزار های iPod ،iPad و iPhone به کامپیوتر

DiskAid نرم افزاری است که برای دسترسی به سیستم فایل ابزار هایی چون: iPo ،iPad و iPhone طراحی شده است. این نرم افزار امکان انتقال پیام های متنی را از ابزار های یاد شده به کامپیوتر فراهم می آورد. با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل ها و یا پوشه های موجود بر روی ابزار های گفته شده را مستقیماً از طریق کامپیوتر خود، تغییر نام دهید، ویرایش کرده و یا کپی کنید. تنها کافیست این ابزار را با استفاده از کابل USB به کامپیوتر متصل کرده و از یک راه امن و مطمئن برای دسترسی به فایل ها و پوشه های موجود بر روی آنها بهره مند شوید. این نرم افزار با استفاده از FileApp یا FileApp Pro امکان دسترسی سریع به فایل ها و پوشه های موجود بر روی ابزار های گفته شده را امکان پذیر می کند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
دانلود Google Earth - نرم افزار موبایل کره زمین گوگل


(90/10/21) تغییرات:

جایگزین شدن نسخه جدید 6.1.0.567 برای اندرویید و آی او اس

جهان را در کف دستان خود تماشا کنید، با نرم افزار کره زمین گوگل برای گوشی های تلفن همراه تنها با زدن چند ضربه کوچک به صفحه گوشی خود توسط انگشتانتان به گوشه های دور سیاره پرواز کنید. این نسخه از برنامه Google Earth همانند نسخه رومیزی آن می باشد که نیمی از جمعیت زمین از آن استفاده می کنند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

 

دانلود نرم افزار VMware Workstation v7.1.4.385536 Final
| دانلود رایگان قدتمند ترین نرم افزار ساخت سیستم مجازی و نصب چند ویندوز در یک کامپیوتر |
در این پست وب سایت ایران میل جدید ترین نسخه یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای سیستم عامل مجازی را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار VMware Workstation معروف ترین نرم افزار نصب سیستم عامل مجازی بر روی ویندوز است که با استفاده از آن می توان چندین ویندوز و سیستم عامل مختلف را بر روی یک کامپیوتر نصب نمود. این برنامه با پیشتیبانی از 200 سیستم عامل مختلف که از جمله میتوان به ویندوز سون، ویندوز سرور 2008، ویندوز ایکس پی، لیونکس و ... اشاره کرد، این امکان را برای شما فراهم میسازد تا به راحتی بتوانید استفاده از سیستم عامل های مختلف را بر روی یک ویندوز تجربه کنید. در واقع شما با کمک این نرم افزار قادر خواهید بود تا در یک محیط کاملآ شبیه سازی شده سیستم عامل دلخواه خود را اجرا نمایید و همانند یک سیستم واقعی در محیط آن کار کرده و به انجام کارهایی از قبیل نصب بازی و نرم افزار، گشت و گذار در اینترنت و ... بپردازید. همچنین این نرم افزار از سرعت بسیار بالایی برخوردار است و کار در محیط سیستم های شبیه سازی شده با بالاترین سرعت انجام می پذیرید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به امکان برقرار ارتباط مستقیم بین سیستم های شبیه سازی شده که به اصطلاح به آنها سیستم میهمان نیز گفته میشود و سیستم اصلی اشاره کرد. به عنوان مثال شما قادرید تا قایلی را تنها با کشیدین و رها کردن آن از سیستم اصلی به درون سیستم میهمان منتقل کنید.

دانلود نرم افزار VMware Workstation v7.1.4.385536 Final

برخي از ويژگيهاي اين نرم افزار:
- قابلیت نصب سیستم عامل های مختلف تنها بر روی یک ویندوز.
- پشتیبانی از بیش از 200 سیستم عامل مختلف.
- امکان برقراری ارتباط مستقیم بین سیستم اصلی و سیستم میهمان.
- داشتن سرعت بسار بالا در هنگام اجرا و کار در محیط سیستم شبیه سازی شده.
- قابلیت شبکه کردن دو سیستم عامل.
- قابلیت انتقال فایل ها تنها با Drag and Drop.
- امکان کاهش و افزایش مقدار سخت افزار مورد استفاده سیستم مجازی.
- امکان نصب بازی و نرم افزارهای مختلف بر روی سیستم مجازی.
- سازگار با ويندوز هاي مختلف.
- و ...

 روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Serial:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Serial از فایل دانلود شده و با کلیک بر روی فایل متنی درون پوشه اقدام به اجرای آن نمایید. در صفحه ی باز شده نام و سریال و ایمیل را در کادر های خواسته شده در برنامه وارد کنید.
(ممکن است درون فایل متنی تنها سریال وجود داشته باشد در اینصورت برای نام از www.mihandownload.com و برای ایمیل از mihan@download.com استفاده کنید).

روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Keygen:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Keygen از فایل دانلود شده و با کلیک بر روی فایل درون پوشه اقدام به اجرای آن نمایید. بعد از اجرای فایل Keygen اقدام به اجرای نرم افزار نمایید. سپس مجددآ به سراغ Keygen رفته و در صفحه ی باز شده در صورتی که کادری از لیست نرم افزارها وجود دارد، نرم افزار مورد نظر را انتخاب کنید. در کادر نام www.mihandownload.com را وارد کنید و در کادر ایمیل mihan@download.com را وارد کنید و سپس بر روی گزینه Generate کلیک کنید. Name و Serial و Email بدست آمده را در محل های خواسته شده درون نرم افزار وارد کنید تا نرم افزار مورد نظر به طور کامل از محدودیت خارج شود.
(برخی از Keygen ها ممکن است تنها یک کادر نام و یا ایمیل داشته باشند که در اینصورت کافیست که همان یک کادر را پر کنید).
(برخی از Keygen ها ممکن است کادر مربوط به وارد کردن نام در آنها خاموش باشد و نامی به صورت پیش فرض در آنها قرار گرفته باشد در اینصورت کافیست که فقط بر روی Generat کلیک کنید و از نام پیش فرض و سریال بدست آمده استفاده نمایید).
(برخی از Keygen ها ممکن است تنها با نامی که نرم افزار به شما می دهد کار کنند در اینصورت در کادر وارد کردن نام و سریال نرم افزار، نامی را که در برنامه وجود دارد در کادر نام Keygen وارد کنید).

 

------------------------------------------------------------------------------------------

لینک های دانلود




ارسال توسط محمد

 


دانلود درايو کارت صدا Realtek High Definition Audio Driver R2.64

در اين پست وب سايت ایران میل جديد ترين نسخه درايور Realtek High Definition را برايتان آماده کرده ايم. اين درايور يکي از مهم ترين درايورهاي مورد نياز ويندوز به شمار ميرود و معروف ترين درايور صدا در ميان کارت هاي صوتي آنبرد مي باشد چرا که اکثر کارت هاي صدا آنبرد از نوع Realtek High Definition هستند. شما مي توانيد اين درايور را در صورتي که کارت صدا شما نوع Realtek HD باشد بر روي ويندوز هاي i2000, XP, Vistaو 7 نصب کنيد. همچنين اين درايور با نسخه هاي مختلف ويندوز هاي 32 و 64 بيتي سازگاري کامل دارد و نسخه مخصوص اين نوع سيستم عامل ها بر روي آنها نصب مي شود. در صورتي که درايو صدا لپ تاپ شما در سايت سازنده ي آن موجود نيست و يا بنا به دلايل مختلف سي دي درايور صدا سيستم تان را از دست داده ايد، با نصب اين درايور به راحتي مي توانيد با بالاترين کيفيت صداي خروجي سيستم را دريافت نماييد.

-------------------------------------------------------------------------

 




ارسال توسط محمد

 

دانلود نرم افزار مرورگر Google Chrome v13.0.782.215 Final
در پست امروز وب سایت ایران میل نسخه ی جدید مرورگر معروف شرکت گوگل را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار مرورگر Google Chrome جز مرورگرهای پرسرعت در اینترنت می باشد و رغیب اصلی مرورگرهایی همچون اینترنت اکسپلورر و فایرفکس به شمار میرود. این مرورگر از امکان جدیدی که در IE 9 قرار گرفته استفاده می کند در واقع به کاربر این امکان را می دهد که به صورت ناشناس در اینترنت به گشت و گذار بپردازد بدون آنکه هیچ اثری از خود در وب سایت ها به جای بگذارد. همچنین امنیت در گوگل کروم بسیار بالاست به طور خلاصه میتوان گفت که در این مرورگر از نوعی تکنولوژی جدید به نام جعبه شنی استفاده شده که به هنگامی که یک هکر قصد نفوذ به سیستم و هک مرورگر را دارد با این جعبه شنی رو به رو میشود و در ابتدا می بایست این جعبه را دور بزند. از دیگر ویژگی های این مرورگر میتوان به داشتن امنیت بسیار بالا ، باز کردن چندین سایت به صورت همزمان در یک صفحه Tab Browsing ، پشتیبانی از پلاگین های مختلف ، امکان بلوک کردن پنجره های تبلیغاتی مزاحم Pop-up Blocker ، دانلود بسیار سریع از سایت ها ، امکان جستجو در موتورهای جستجوگر معروف ، محیط گرافیکی بسیار زیبا و ... اشاره نمود.

Google_Chrome_v8.0.552.215_[www.MihanDownload.com]-2.jpgبرخی از ویژگیهای این نرم افزار:
- داشتن سرعت بسیار بالا در اجرای صفحات وب سایت ها.
- قابلیت باز کردن صفحات اینترنتی به صورت ‏Tab Browsing.
- جلوگيري از باز شدن پنجره هاي تبليغاتي مزاحم Pop-up Blocker.
- داشتن دانلود منیجر قدرتمند.
- امکان نصب پلاگین های مختلف.
- سازگار با ويندوز هاي مختلف.
- و ...

 

-----------------------------------------------------

 

لینک های دانلود

 




ارسال توسط محمد

 

دانلود نرم افزار K-Lite Mega Codec Pack v7.7.0 Final
| دانلود رایگان نرم افزار تمام کدک های مورد نیاز ویندوز جهت اجرای فیلم و موزیک |
امروزه با افزایش روز افزون تعداد فرمت های صوتی و تصویری داشتن یک پلیر همه کاره به منظور پخش و اجرای تمام این فرمت ها در ویندوز بسیار ضروری است. از همین رو امروز در سایت ایران میل نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که قادر است تمام فرمت های صوتی و تصویری را در کامپیوتر اجرا کند. نرم افزار K-Lite Mega Codec Pack قادر به اجرای تمام فرمت های صوتی و تصویری می باشد. در این نرم افزار که به کدک پخش فایلهای صوتی و تصویری معروف است، تعداد بی شمار کدک قرار گرفته که هر کدام از آنها مخصوص اجرای پخش فایلی می باشند. پس از نصب این مجموعه آیکونی به عنوان پلیر در اختیار شما قرار نمی گیرد بلکه کدک های این مجموعه بر روی پلیر های ویندوز قرار می گیرند و آن هماهنگ می شوند در واقع شما برای اجرای فایلهای دی وی دی دیگر نیازی به نصب نرم افزار PowerDVD نخواهید داشت بلکه با استفاده از پلیرهایی مانند JetAudio, Windows Media و سایر پلیرهای نصب شده بر روی ویندوز خود قادر به پخش و اجرای این فرمت هستید.


برخي از ويژگيهاي اين نرم افزار:
- پخش آسان و راحت تمام فرمتهای مالتی مدیا در ویندوز..
- هماهنگی سازی میان پلیر ویندوز و کدک های نصب شده.
- امکان ایجاد تغییرات در تنظیمات کدک ها.
- سازگار با ويندوز هاي مختلف.
- و ...

 هر دو نسخه ی 32 بیتی x86 و 64 بیتی x64 نرم افزار را به صورت جداگانه برایتان قرار داده ایم که شما می توانید نسخه ی مرتبط با سیستم عامل خود را دانلود نمایید.
-------------------------------------------------------------------

 

 

لینک های دانلود

 




ارسال توسط محمد

 

دانلود نرم افزار Internet Download Manager v6.07.9 Final
| دانلود رایگان پر سرعت ترین و محبوب ترین نرم افزار مدیریت دانلود فایل از اینترنت |
داشتن نرم افزاری کامل به جهت مدیریت دانلود فایل های مختلف از اینترنت بسیار ضروری است. امروز در سایت ایران میل جدید ترین ورژن معروف ترین نرم افزار دانلود منیجر جهان را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار Internet Download Manager یکی از پر طرفدارترین نرم افزارهای مدیریت دانلود در دنیا به شمار میرود که شما با کمک آن به راحتي مي توانيد بر روي تمامي فايلهاي در حال دانلود خود مديريت داشته باشید. این نرم افزار قادر است تا سرعت دانلود شما را تا 5 برابر نسبت به قبل افزایش دهد که در اینصورت در زمان کوتاه تری میتوانید فایل های مورد نظرتان را از اینترنت دریافت کنید. از این برنامه میتوان در شبکه های مختلف اینترنتی نظیر DialUp, ADSL و ... استفاده نمود. همچنین قابلیت دانلود با امکان توقف از لینک های مستقیم یکی دیگر از امکانات بسیار خوب این برنامه به شمار میرود که میتوان با کمک این قابلیت یک فایل چند صد مگابایت و یا چند گیگابایت را در زمان های مختلف دریافت نمود. سازگاری کامل با مرورگرهای مختلف از جمله Explorer, Netscape, MSN Explorer, AOL, Opera, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 و ... از دیگر ویژگی های این نرم افزار به شمار میرود.


Internet_Download_Manager_v6.03.10_Beta_[www.MihanDownload.com]-2.jpgبرخی از ویژگیهای این نرم افزار:
- داشتن مديرت کامل بر روي تمام فايلهاي در حال دانلود.
- امکان توقف در هنگام دانلود فايل قابلیت Resume.
- قابليت قطع اينترنت و يا خاموش کردن سيستم پس از  پايان دانلود.
- قابليت دانلود اتوماتيک در تاريخ و زمان از پيش تعيين شده.
- پشتيباني از زبانهاي مختلف از جمله زبان فارسي.
- سازگار با ويندوز هاي مختلف.
- و ...

قابلیت های اضافه شده در نسخه جدید نرم افزار:
- سازگاری کامل با نرم افزارهای امنیتی Kaspersky, ZoneAlarm, AVG, Avast, Avira, NOD32  و ...
- هماهنگی و بر طرف سازی برخی از مشکلات نرم افزار در هنگام دانلود فایل تصویری از سایت یوتوب.
- هماهنگی و بر طرف سازی مشکلات دانلود از برخی از سایت های اشتراک گذاری مانند رپیدشیر.
- سازگاری کامل با مروگر گوگل کروم.
- و ...

طریقه رجیستر نرم افزار با استفاده از Patch SND:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Patch از فایل دانلود شده و فایل موجود در آنرا در محل نصب نرم افزار کپی کنید. پس از کپی با کلیک بر روی فایل مزبور اقدام به اجرای آن نمایید. در صفحه ی باز شده بر روی گزینه Patch کلیک کنید توجه داشته باشید فایل Patch را نبندید. حال نرم افزار را اجرا نموده و در فایل Patch بر روی Generate کلیک کنید و سریال ساخته شده را در نرم افزار وارد نمایید.

طریقه رجیستر نرم افزار با استفاده از Patch UnREaL.RCE:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Patch از فایل دانلود شده و فایل موجود در آنرا در محل نصب نرم افزار کپی کنید. پس از کپی با کلیک بر روی فایل مزبور اقدام به اجرای آن نمایید. در صفحه ی باز شده بر روی گزینه Patch کلیک کنید. نرم افزار مورد نظر به طور کامل از محدودیت خارج شد.

 

-----------------------------------------------------------------------------

 

لینک های دانلود

 




ارسال توسط محمد

 

دانلود نرم افزار Yahoo! Messenger v11.0.0.2014 Final
| دانلود رایگان معروف ترین و پرطرفدار ترین نرم افزار چت و گفتگو در اینترنت |
امروزه بیشترین وقت افراد در اینترنت صرف چت و گفتگو با دوستان خود در چت روم ها و ... می شود. سایتهایی مانند یاهو و گوگل نرم افزاری را با عنوان مسنجر در اختیار کاربران خود قرار میدهند تا بتوانند با دوستان خود سریعتر و راحتتر گفتگو کنند. امروز در سایت ایران میل جدید ترین ورژن معروف ترین نرم افزار مسنجر جهان را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار Yahoo! Messenger یکی از پر طرفدارترین نرم افزارهای مسنجر در دنیا به شمار میرود که به کاربران عضو سایت یاهو این امکان را می دهد که به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. شما با وارد کردن یوزرنیم و پسورد خود در این برنامه میتوانید آنلاین شوید و از امکاناتی از قبیل حضور در كنفرانس ها ، چت تصويري ، ارسال فايل ، چك كردن ايميل ، حضور در روم هاي جهاني ، فرستان پيغام گروهي ، چت با ديگر ايميل ها ، ويرايش فونت ، قرار دادن Status با لينك ، ارسال شكلك هاي متنوع ، جستجوي ايميل ، تبادل Add list ، تعيين آواتار و ... بهرمند شوید.

برخی از ویژگی های این نرم افزار:
- امکان چت کردن با کاربران عضو سایت یاهو.
- افزایش سرعت اتصال از طریق نرم افزار.
- امکان چت کردن با کاربران عضو دیگر سایتها.
- تغییرات در پنجره ی چت و اضافه شدن امکانات جدید به آن.
- تغییرات و زیبا تر شدن نمایش Add List.
- امکان ارسال و دریافت فایل تا سقف 2 گیگابایت.
- مشاهده دوستان از طریق وب کم.
- اضافه شدن چندین اسکین مختلف و زیبا.
- سازگار با ويندوز هاي مختلف.
- داشتن اتاق کنفرانس.
- و ...

قابلیت های اضافه شده در نسخه جدید نرم افزار:
- قابلیت چت مسقیم با دوستان خود در سایت Facebook.
- اضافه شدن بازیهای جدید به نرم افزار.
- نمایش پیغام ها و آپدیت های جدید دوستان خود از سایت های Yahoo! Pulse, Flickr, Facebook, Twitter و ...
- قابلیت به اشتراک گذاری status مسنجر خود در Yahoo! Pulse, Facebook و Twitter.
- و ...

 

-------------------------------------------------------------

 

لینک های دانلود

 




ارسال توسط محمد

 

دانلود نرم افزار مرورگر Mozilla Firefox v6.0.1 Final
| دانلود رایگان پر سرعت ترین و محبوب ترین مرورگر جهان |
همانطور که میدانید برای اینکه بتوان وارد سایتهای مختلف اینترنتی شد نیاز است تا از مرورگری برای اینکار استفاده کرد. امرورز در سایت ایران میل جدید ترین نسخه یکی از معروف ترین مرورگرهای جهان را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار مرورگر Mozilla Firefox جز پر طرفدار ترین مرورگرهایی است که تا به حال ساخته شده زیرا دارای امکانات و مزیت های بسیار فراروان نسبت به سایر مرورگرهای وب می باشد. این مرورگر از سرعت بسیار زیادی برخوردار است و شما با کمک این مزیت خیلی سریعتر قادر خواهید بود تا سایت ها را لود کنید و زمان کمتری را برای مشاهده یک تصویر صرف نمایید و همچنین در سریعترین زمان ممکن از آخرین اخبار دنیای اینترنت باخبر شوید. در این نسخه جدید همانند گذشته بسیار از نواقص و اشکالاتی که در قسمتهای فنی این مرورگر وجود داشت بر طرف گشته و نیز قابلیت هایی بسیار زیاد دیگری از جمله سریعتر شدن لود صفحات ، افزایش سرعت باز کردن عکس ها ، ایجاد تغییرات متعدد در جاوا اسکریپت ها ، افزایش امنیت و ... در آن  به چشم می خورد.

برخی از ویژگی‌های این نرم افزار:
- داشتن سرعت بسیار بالا در لود سایتها و تصاویر اینترنت.
- قابلیت باز کردن و مشاهده ی صفحات اینترنتی به صورت ‏Tab.
- داشتن دانلود منیجر قوی و مجزا جهت دریافت فایل های مختلف.
- داشتن امنیت بسیار بالا و جلوگیری از نفوذ هکرها به سیستم.
- قابليت نصب پلاگين هاي مختلف جهت عملكرد بهتر.
- جلوگيري از باز شدن پنجره هاي تبليغاتي مزاحم.
- و ...

امکانات و قابلیت های جدید اضافه شده در نسخه 6 فینال:- افزایش تعداد کلید های میانبر در محیط برنامه.
- افزایش درجه امنیت برنامه در هنگام جستجو در سایت ها.
- جستجوی قویتر حروف و کلمات در متن مندرج در سایت ها.
- اضافه شدن امکانات جدید به دانلود منیجر.
- و ...

 

----------------------------------------------------------------------

لینک های دانلود




تاریخ: شنبه 12 شهريور 1390برچسب:دانلود نرم افزار,دانلود,نرم افزار,
ارسال توسط محمد

 

Opera_v11.00.1156_www.MihanDownload.com.jpgدر این پست وب سایت ایران میل نسخه ی جدید مرورگر معروف شرکت اپرا را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار مرورگر Opera جز مرورگرهای پرسرعت در اینترنت می باشد و رغیب اصلی مرورگرهایی همچون اینترنت اکسپلورر، فایرفکس و گوگل کروم به شمار میرود. این مرورگر دارای امکانات بسیار جالبی است که نظیر آنها را در هیچ مرورگری نمیتوان یافت به عنوان مثال فناوری Speed Dial که با کمک آن میتوانید سایت های دلخواهتان را که همه روز به آنها سر میزنید در برنامه وارد کنید تا دیگر بیهوده وقت خود را صرف باز کردن مجدد آنها نکنید در واقع فقط کافیست یکبار سایت مورد نظرتان را لود کنید و در دفعات بعدی ظرف چند ثانیه سایت لود می شود. همچنین امکان دیگری که در این نرم افزار قرار دارد Opera Turbo است که با بهینه سازی مرورگر سرعت گشت و گذار در اینترنت را تا حد چشمگیری افزایش می دهد. از دیگر ویژگی های این مرورگر میتوان به داشتن امنیت بسیار بالا ، باز کردن چندین سایت به صورت همزمان در یک صفحه Tab Browsing ، پشتیبانی از پلاگین های مختلف ، امکان بلوک کردن پنجره های تبلیغاتی مزاحم Pop-up Blocker ، دانلود بسیار سریع از سایت ها ، امکان جستجو در موتورهای جستجوگر معروف ، محیط گرافیکی بسیار زیبا و ... اشاره نمود.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


Opera_v11.00.1156_www.MihanDownload.com-2.jpgبرخی از ویژگیهای این نرم افزار:
- داشتن سرعت بسیار بالا در اجرای صفحات وب سایت ها.
- قابلیت باز کردن صفحات اینترنتی به صورت ‏Tab Browsing.
- جلوگيري از باز شدن پنجره هاي تبليغاتي مزاحم Pop-up Blocker.
- داشتن دانلود منیجر قدرتمند.
- امکان نصب پلاگین های مختلف.
- سازگار با ويندوز هاي مختلف.
- و ...

 

------------------------------------------------------------------------

 

لینک های دانلود

 




تاریخ: شنبه 12 شهريور 1390برچسب:دانلود نرم افزار,دانلود,نرم افزار,
ارسال توسط محمد

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 40
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 45
بازدید کل : 20180
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


&autostart=1&autoreplay=1&showtime=1&volume=100&volumecolor=0xBE7FAB&equalizercolor=0xBE7FAB&theme=violet" />

iran mail group